Usuwanie Fap Dpf AdBlue NOx


 Firma Viatronic oferuje Państwu sprawdzenie, regenerację czy też usunięcie filtra cząstek stałych oraz AdBlue z każdego pojazdu dając certyfikat i gwarancję na wykonaną usługę. Jeśli masz problem z trybem awaryjnym z powodu systemu DPF lub wymieniłeś kosztowne sondy NOx bez rezultatu  pomoc znajdziesz w firmie VIATRONIC Wrocław Krakowska 30

usuwanie filtrów DPF/FAP wrocław, przepalanie filtrów DPF wrocław, filtr cząsteczek stałych DPF/FAP, wypalanie filtrów dpf wrocław

usuwanie filtrów DPF/FAP wrocław, przepalanie filtrów DPF wrocław, filtr cząsteczek stałych DPF/FAP, wypalanie filtrów dpf wrocław

usunięcie czujnika nox czujnik nox czujnik adblue

Nigdy nie stosowaliśmy i nie stosujemy emulatorów filtra itp.

Wszystkie zmiany oraz modyfikacje opracowujemy specjalistycznym sprzętem, który umożliwia ingerencję w moduł sterujący silnikiem.

usuwanie filtrów DPF/FAP wrocław, przepalanie filtrów DPF wrocław, filtr cząsteczek stałych DPF/FAP, wypalanie filtrów dpf wrocław MERCEDES WROCŁAW DPF FAP

usuwanie filtrów DPF/FAP wrocław, przepalanie filtrów DPF wrocław, filtr cząsteczek stałych DPF/FAP, wypalanie filtrów dpf wrocław MERCEDES WROCŁAW DPF FAP


 

Zadzwoń lub skontaktuj się przez formularz na stronie i zapytaj jakie są możliwości w Twoim samochodzie!

Usuwamy filtry z każdego mercedesa! W203 C klasa BOSCH, W204 C klasa DELPHI,BOSCH, W169 A klasa BOSCH, W245 B klasa BOSCH, W246 B klasa BOSCH, W251 R klasa BOSCH edc16, edc17, W211 E klasa BOSCH, DELPHI, W212 E klasa BOSCH, DELPHI, W219 CLS BOSCH W218 CLS BOSCH, DELPHI, W220 S klasa BOSCH, W221 S klasa BOSCH, W639 VITO BOSCH, DELPHI, W906 SPRINTER BOSCH, DELPHI EDC16 EDC17 i inne

Usuwamy też filtry cząstek stałych z innych samochodów z silnikami diesla. Skontaktuj się z nami i zapytaj jakie są możliwości w Twoim samochodzie.

 

 

 

usuwanie filtrów DPF/FAP wrocław, przepalanie filtrów DPF wrocław, filtr cząsteczek stałych DPF/FAP, wypalanie filtrów dpf wrocław MERCEDES WROCŁAW DPF FAP

usuwanie filtrów DPF/FAP wrocław, przepalanie filtrów DPF wrocław, filtr cząsteczek stałych DPF/FAP, wypalanie filtrów dpf wrocław MERCEDES WROCŁAW DPF FAP

CO TO JEST FILTR FAP DPF??

 

Filtr cząstek stałych montowany w układach wydechowych silników wysokoprężnych ma za zadanie oczyszczać gazy spalinowe z cząstek sadzy i popiołu. Stosowane od 1980 roku, a w silnikach samochodowych od 1996 roku. Ich wprowadzenie pozwoliło wyeliminować emisję czarnego dymu, charakterystycznego dla starszych pojazdów z silnikami Diesla.

W celu eliminacji większej ilości cząstek stałych, jak również innych związków trujących, filtry cząstek stałych stosowane są w połączeniu z innymi układami zmniejszającymi ich ilość -katalizatorami.

Duża ilość cząstek stałych powstałych przy spalaniu paliwa w silnikach diesla powoduje, że silnik diesla nie spełnia rygorystycznej normy emisji spalin Euro 5 bez zastosowania filtra cząstek stałych. Silniki diesla bez filtra cząstek stałych osiągają jedynie normę Euro 4.

 Filtr ma postać przestrzennej struktury o bardzo dużej całkowitej powierzchni ścianek. Cząstki sadzy osiadają na porowatych ściankach lub włóknach, wykonanych z metalu, materiałów ceramicznych, lub specjalnego papieru (tylko w przypadku filtrów jednorazowych). Wydajność prawidłowo działającego filtra zawiera się w przedziale od 85% do 100%, co oznacza, że do atmosfery przedostaje się nie więcej niż 15% pierwotnej zawartości zanieczyszczeń w fazie stałej.

 

 

OBJAWY USZKODZONEGO FILTRA DPF


306e06046ad216a751292cde2a96ce8d_normal

Najczęstszym objawem uszkodzonego filtra cząstek stałych jest ograniczenie mocy silnika czyli wejście w tryb awaryjny. Ponadto można zauważyć podwyższony stan oleju w silniku ponieważ przybywa w nim oleju napędowego. Zwiększa się zużycie paliwa nawet o 2-3 litry na 100km. Często filtr cząstek stałych jest zatkany do tego stopnia, że samochód zaczyna „szarpać” czy też uniemożliwiać rozruch. Usuwaliśmy filtr cząstek stałych w samochodach, w których uszkodzeniu uległy łopatki wydechowe wirnika turbosprężarki czy też panewka wału korbowego z powodu rozrzedzenia oleju silnikowego przez olej napędowy.

 

 

REGENERACJA FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH

 

 

 

Gromadzące się w filtrze cząstki sadzy powodują jego stopniowe zapychanie i utratę wydajności. W części pojazdów stosuje się filtry jednorazowe, wymagające wymiany po zapełnieniu filtra. Bardziej zaawansowanym rozwiązaniem jest samooczyszczanie filtra polegające na katalitycznym spalaniu sadzy po osiągnięciu przez filtr odpowiednio wysokiej temperatury (sadza spala się w temperaturze wyższej niż 600 st. Celsjusza). System ten nosi nazwę regeneracji pasywnej.

Stosowane są też aktywne systemy wypalania zgromadzonej w filtrze sadzy – na przykład okresowa zmiana trybu pracy silnika, w wyniku czego emituje on zwiększone ilości dwutlenku azotu, który przepływając przez filtr powoduje utlenianie zgromadzonej sadzy. Jeszcze innym sposobem aktywnej regeneracji filtra jest okresowe podgrzewanie go dodatkowym płomieniem wtryskiwanej do filtra mieszanki, w wyniku czego sadza ulega spaleniu.

Wśród cząstek stałych znajduje się też popiół pochodzący między innymi z oleju, dodatków do paliw, czy produktów zużycia i korozji silników. Popiół w przeciwieństwie do sadzy nie ulega spaleniu do postaci gazowej w procesie regeneracji, tym samym akumulując się w filtrze cząstek stałych. Z tego powodu z czasem stopień zapełnienia filtra nieodwracalnie rośnie i okresy pomiędzy procesami regeneracji maleją. W momencie osiągnięcia przez filtr krytycznego poziomu napełnienia popiołem nie pozwalającego na jego zmniejszenie przez proces regeneracji komputer pokładowy sygnalizuje błąd w układzie oczyszczania paliw i konieczna jest wymiana, bądź mechaniczna regeneracja filtra poza pojazdem. 

 

 

JAK SKUTECZNIE USUNĄĆ??

 

 

 Niestety taka regeneracja nie pomaga na zbyt długo i często jest wykonywana w nieodpowiedni sposób, przez co filtr zostaje całkowicie pozbawiony swoich właściwości. Jedynym skutecznym sposobem jest usunięcie filtra na stałe. Niezbędne jest usunięcie wkładu ceramicznego z układu wydechowego oraz odpowiednie programowanie sterownika silnika mające na celu usunięcie obszarów odpowiedzialnych za obsługę systemu filtra cząstek stałych.

W samochodach marki Mercedes-Benz potrafimy usunąć uszkodzony filtr cząstek stałych DPF bez najmniejszego problemu ponieważ posiadamy sprzęt serwisowy, który potrafi dowolnie konfigurować opcje pojazdu, między innymi ustawić parametry silnika na takie jak w pojazdach specjalnych tj. radiowozach, karetkach pogotowia  czy taksówkach często produkowanych bez filtra DPF.

 

 

ceramika

Przykładowe prace

Usuwanie filtra DPF w Mercedesie Sprinterze 906 2009rok produkcji. Programowanie sterownika silnika przez gniazdo OBD2 oraz usunięcie uszkodzonego wkładu filtra z układu wydechowego.

Mercedes Sprinter 906 315CDI

Mercedes Sprinter 906 315CDI

Filtr DPF Sprinter Wrocław

Filtr DPF Sprinter Wrocław

Filtr cząstek stałych usunięcie

FAP DPF Mercedes Viatronic Dolnyśląsk

Usunięcie filtra dpf z mercedesa W221 s klasa 420CDI, programowanie sterownika silnika. Usuwanie filtra cząstek stałych DPF we Wrocławiu w Mercedesie S klasa 4.2 CDI

usuwanie filtrów DPF/FAP wrocław, przepalanie filtrów DPF wrocław, filtr cząsteczek stałych DPF/FAP, wypalanie filtrów dpf wrocław MERCEDES WROCŁAW DPF FAP

usuwanie filtrów DPF/FAP wrocław, przepalanie filtrów DPF wrocław, filtr cząsteczek stałych DPF/FAP, wypalanie filtrów dpf wrocław MERCEDES WROCŁAW DPF FAP

usuwanie filtrów DPF/FAP wrocław, przepalanie filtrów DPF wrocław, filtr cząsteczek stałych DPF/FAP, wypalanie filtrów dpf wrocław

usuwanie filtrów DPF/FAP wrocław, przepalanie filtrów DPF wrocław, filtr cząsteczek stałych DPF/FAP, wypalanie filtrów dpf wrocław

Usunięcie filtra DPF

Usunięcie filtra DPF

Filtr cząstek stałych jak sobie poradzić

Ford FOCUS 1.6 FAP DPF usunięcie filtra cząstek stałych FAP DPF Programowanie sterownika silnika oraz usunięcie uszkodzonego filtra z układu wydechowego.

usuwanie FAP DPF Wrocław Ford VIATRONIC

usuwanie FAP DPF Wrocław Ford VIATRONIC

DSC_0025

 

 

 

DSC_0026 DSC_0035

 

 

DSC_0036 DSC_0037

 

DSC_0038

 

Mercedes Vito W639 110 CDI 70kW 95KM 2011r produkcji. Usunięcie filtra cząstek stałych DPF Programowanie sterownika silnika DELPHI oraz usunięcie mechaniczne z układu wydechowego. Możliwość podniesienia mocy z 95KM na 130KM oraz moment obrotowy z 250NM na 350NM

 

Mercedes Vito usunięcie filtra cząstek stałych

Mercedes Vito usunięcie filtra cząstek stałych

VITO VIANO 2.2cdi delphi

VITO VIANO 2.2cdi delphi

DPF VITO 2011r.

 

Usunięcie filtra cząstek stałych DPF Mercedes Sprinter 518 3.0CDI V6 DIESEL oraz programowe wyłączenie zaworu recyrkulacji spalin EGR
usuwanie DPF Mercedes Sprinter 518 3.0CDI V6

usuwanie DPF Mercedes Sprinter 518 3.0CDI V6

FAP DPF Wrocław SPRINTER VIATRONIC.PL DSC_0391